Retningslinjer for retur

Det er mulig å returnere bestillingen din innen 30 dager dersom du har bestilt eller mottatt feil vare, ikke er fornøyd med varene du har bestilt eller det er synlige feil på varen. I så fall må bestillingen oppfylle følgende vilkår:

  • Det må oppgis årsaken for retur.
  • Varen må se ut nøyaktig lik ut slik den var da den ble mottatt av deg som kunde.
  • Varen må ha vært behandlet på normal måte og det må ikke være skader på varen som skyldes uforsiktig behandling.
  • Varen må ikke være forsøkt montert og må ikke ha merker etter lim eller limputer eller annet som viser at den er forsøkt montert.

Dersom vi har sendt feil vare eller det er feil på produktet som uomtvistelig skyldes oss betaler vi for returfrakten.

Dersom returen skyldes at du angrer kjøpet eller har bestilt feil vare må du bekoste returfrakten.

En retur vil behandles innen 5 arbeidsdager, og hvis vilkårene er oppfylt, vil returen bli offisielt anerkjent i løpet av denne perioden.

Så sant bestillingen din oppfyller ovennevnte vilkår, må du gjøre følgende for å starte returprosessen.

Send en e-post til info@smartsigns.no og forsikre deg om at e-posten inneholder følgende:

  • Ordrenummer
  • Årsak til returanmodning
  • Bilde av produktet
  • Firmanavn og fornavn + etternavn
  • Adresse

Vi vil deretter ta kontakt med deg.
Send aldri returen til avsenderen før vi har bekreftet riktig adresse.